Το καλωσόρισμα ενός κλειδοκράτορα!!!!

Flexslider

Mualaf

" });

Motion

» » » Το καλωσόρισμα ενός κλειδοκράτορα!!!!



Ήρθα και εγώωω!! Μπορεί να με προλάβανε οι άλλοι, όμως σήμερα, ήρθα!! Και φυσικά, μερικοί θα γελάτε ή θα απορείτε με το όνομα μου (όταν τυχόν με/μας διαβάσετε). Το όνομα μου δεν είναι τυχαίο. Είναι μια φιλοσοφία και μια άποψη ζωής (ουαααουυ).


Όχι δεν είμαι εδώ για να τρολάρω!! Είμαστε όλοι εδώ για να πούμε ότι έχουμε να πούμε, ότι θέλουμε να εκφράσουμε και να γράψουμε αυτό που γουστάρουμε. Εγώ, δεν έχω να γράψω κάτι που γουστάρω αυτή τη στιγμή, αλλά θα εξηγήσω γιατί ονομάζομαι έτσι.


Στη ζωή, σε οτιδήποτε και αν θελήσει να κάνει κανείς, άλλοτε θα βρει εμπόδια, άλλοτε ορθάνοιχτες πόρτες, άλλοτε κλειστές πόρτες. Προκειμένου να καταφέρεις τα πάντα στη ζωή, χρειάζεται ένα μυστικό. Ένα "κόλπο". Κάτι το οποίο θα σου ανοίξει τη πόρτα. Ένα κλειδί!!! Αυτό το κλειδί, είναι το μυστικό της ζωής, που όταν το έχεις ή βρεις το σωστό, τότε μπορείς να κάμψεις οποιοδήποτε εμπόδιο βρεις μπροστά σου!!

Εγώ, για να κατέχω αυτό το όνομα, δεν σημαίνει πως έχω όλα τα κλειδιά της ζωής. Ούτε σημαίνει πως για όλα έχω λύσεις. Αντιθέτως!!!!

Απλά είμαι "κλειδοκράτορας των πάντων" που τα βλέπω όλα μέσα "Απ' τη κλειδαρότρυπα". Και τι σημαίνει αυτό;;;; Πως για όλα υπάρχει ένα μυστικό, ένα κόλπο, μια βοήθεια για να προχωρήσεις (κλειδί) και παράλληλα παντού υπάρχει μια "τρύπα", ένας χώρος, ένα μέρος από όπου μαθαίνεις, βλέπεις, ενημερώνεσαι, παίρνεις ή δίνεις βοήθεια, ακόμα και ας είναι στα κρυφά..τη Κλειδαρότρυπα!!!!

Καλή μας αρχή μάγκες..Μάτια και αφτιά ανοιχτά!!!!!

Share

You may also like

2 Το καλωσόρισμα ενός κλειδοκράτορα!!!!

  1. απο οτι καταλαβατε το παιδι εχει κοψει αλυσο και μαλιστα πολλες φορες ...αλλα ακομα δεν εχεται δει τον τελευταιο ...εκει θα χασετε πασα ιδεα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Feature