Η τρέλα μας ο καλύτερος μας σύμμαχος

Flexslider

Mualaf

" });

Motion

» » » Η τρέλα μας ο καλύτερος μας σύμμαχος

Kαλησπέρα,αν και άργησα(μάλλον για να κάνω εντύπωση) τα καλύτερα έρχονται στο τέλος.Τα 2 προηγούμενα φυντάνια νόμιζαν ότι έγραψαν κάτι έξυπνο χαχαχαχα

και που να διαβάσουν τον μέγα xeblogaristi που θα είναι εδώ πάντα για να σας ξεκλειδώνει οποιαδήποτε δύσκολη σκέψη και θα σας φωτίζει μεσα απο την τρέλα του(είμαι και πολύ ψωνάρα,σε τρίτο ενικό μιλάω χαχαχαχα).

Για να μην σας κουράζω,έτσι και αλλιώς δεν μου αρέσουν τα πολλά λόγια,εδώ μέσα θα κάνουμε μια τρελή τρελή παρέα και που ξέρετε ΚΑΤΙ μπορείτε να μάθετε.

Ελπίζω να έχετε παρόμοια τρέλα και θα περάσουμε ΦΙΝΑ.

Οι δυο φιλάρες μου που είμαστε μαζί δεν έιναι τίποτα σπουδαίο αλλά μην τους λέτε την
αλήθεια γιατί είναι αισθηματίες και θα πληγωθούν.

Η φωτο δεν είναι τυχαία,καθώς την Κρήτη την αγαπάω !!

Μέσα απο αυτή τη στήλη θα τα λέμε συχνά και μην ανυσηχείτε δεν θα σας αφήσω παραπονεμένους στο πρώτο μου άρθρο.

Απολαύστε την αγαπημένη μου Jennifer





xeblokaristis





Share

You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply

Feature