Ετσι για αρχη

Flexslider

Mualaf

" });

Motion

» » » Ετσι για αρχη

Καλώς σας βρήκα καλώς με βρήκατε...























Είπα να γράψω Ένα εισαγωγικό σημείωμα για την παρτυ μου ....οχι
 γιατί το ήθελα .....απλά με  δωροδόκησαν τα αλλα νούμερα του blog.....

Εξηγούμαι για να μην παρεξηγηθούμε σε αυτή την γωνία σοβαρή κουβέντα δεν θα δείτε ποτέ...αυτή η γωνία έγινε για να γράφω οτι μαλακία μου κατέβει.

Πάμε τώρα στα της πάρτης μου...είμαι ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟΣ  και φανατικός οσο δεν πρέπει και οσο δεν θέλω αλλα δεν μπορώ να κανω αλλιώς.

Φίλους δεν έχω πολλούς γιατί είμαι λίγο ψιλόπερίεργος και δεν με πολύ ανέχονται
 οι περισσότεροι.... για να πω την αλήθεια.... το πιο συχνό επιφώνημα που ακούω είναι το ΑΙ ΓΑΜΗΣΟΥ ...όλοι νομίζουν ότι με βρίζουν αλλά εγώ το βλέπω σαν ευχή.

 Μου αρέσουν πολύ μα πάρα πολύ οι γυναίκες αλλά με ανέχεται μόνο μια και αυτήν παντρεύτηκα (που να ψάχνω τώρα πάλι στα γεράματα)



Ασχολούμαι με αθλητικά- ποτά -γυναίκες-κονσόλες όχι απαραίτητα με αυτή την σειρά αλλά ανάλογα με την όρεξη.

Αυτά τα ολιγα για αρχή στην πορεία θα με μάθετε και θα καταλάβετε ...τώρα που έκανα το καθήκον μου ας πω και αυτά που εγώ πραγματικά θέλω......

ΡΕΜΑΛΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΑΓΗ ΚΟΨΤΕ (ΗΜΕΡΑΣ ) ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΕ ΞΑΝΑΕΝΟΧΛΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΜΗΝΑ ΓΙΑΤΙ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΧΡΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ


ΤΕΚΙΛΑΣ

Share

You may also like

2 Ετσι για αρχη

Feature