Αγαπημένες μου ομαδες

Flexslider

Mualaf

" });

Motion

» » » Αγαπημένες μου ομαδες

Οι αγαπημένες μου ομάδες  από άλλα πρωταθλήματα...














Ας κάνουμε μια αναφορά στις ομάδες που ακολουθώ από μικρο παιδί μέχρι σήμερα και δεν έχουν σχέση καμιά απολύτως με την Ελλάδα .Είναι κάτι σαν βίτσιο μου ένα πράγμα, σε κάθε χώρα να διαλέγω και μια ομάδα της αρεσκείας μου ....από Ιταλία Αγγλία Ισπανία.

Αρχίζουμε με την ΤΟΡΙΝΟ η ΓΚΡΑΝΑΤΑ ...πως μου έκατσε αυτή η ομάδα θα ρωτήσουν πολλοί ....δεν είναι κάποια από τις γνωστές, δεν έχει να επιδείξει κάτι εδώ και πάρα πολλά χρόνια, δεν ακούγεται πουθενά και μέχρι πέρυσι βολοδέρνε σε ποιο κάτω κατηγορίες ...η μόνη απάντηση που μπορώ να σας δώσω είναι η εξής....ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ  ΤΗΝ ΓΙΟΥΒΕΝΤΟΥΣ....ξέρω πολλοί τώρα θα πούνε ...ρε φιλαράκι τράβα να παίξεις κάτι άλλο γιατί από μπάλα δεν το κατεχεις,είσαι κοινός για τα.... ΜΠΑΖΑ.....(αλλο θα εγραφα αλλα το νοημα το πιασατε).
Δεν ξέρω βρε παιδιά πως έγινε αλλά από την πρώτη στιγμή που είδα την γιουβε την μίσησα και έτσι έκατσα και έμαθα με ποια ομάδα έχει κόντρα και βρήκα την ΤΟΡΙΝΟ.Από τότε εδώ και πολλά χρόνια είμαι ΤΟΡΙΝΟ ετσι απλα.

Πάμε τώρα στο νησάκι που ανακάλυψε την μπάλα..Φτάνουμε λοιπόν  στο ΣΙΤΥ..... ΤΟΥ ΜΑΣΝΤΣΕΣΤΕΡ....εκεί που υπάρχει μόνο μια ομάδα και ω ναι δεν λέγεται...... ΓΙΟΥΝΑΙΤΕΝΤ αλλα ΣΙΤΥ.Εδώ δεν ξέρω πως έγινε η επιλογή πραγματικά αλλά και αυτή έγινε χρόνια πριν.
Τότε που δεν είχαμε μαντίλι να κλάψουμε ...βρε πως αλλάζουν οι καιροί....άλλαξε ο τροχός και τώρα εκεί που βολόδερναμε στις μικρές κατηγορίες βρεθήκαμε να ΡΙΧΝΟΥΜΕ 6 στην Γιουναιτεντ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.
Τώρα που έχουμε και προπονητή και όχι μοντέλο μπορεί και να πάμε και ψηλά στην ευρωπη.Τα πράγματα έχουν πάρει τον δρόμο τους όλα θα φτιάξουν με τον καιρό .

Φτάσαμε τώρα στην Ισπανία και στην ομάδα που μου έχει κλέψει την καρδιά και την βάζω λίγο ποιο κάτω από την ΠΑΝΑΘΑ.
Μιλάμε για την ΑΘΛΕΤΙΚ ΜΠΙΛΜΠΑΟ...καλή η Ρεαλ καλή και η Μπαρστελονα αλλά ρε μάγκες μου ????? ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΒΑΣΚΟΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ .... απλά κατανοητά και όποιος δεν κατάλαβε, δεν μπορούμε να χαλάσουμε τις καρδιές μας.Η μόνη ομάδα στον κόσμο που κρατάει την παράδοση της ακόμα και τώρα που το ποδόσφαιρο έγινε μπιζνα, ακόμα και τώρα που όλα κρινωντε από το αποτέλεσμα, ακόμα και τωρα που όλοι θέλουν το κάτι παραπάνω. Σε εκείνο το μικρο μέρος του κόσμου, υπάρχουν μερικοί τρελοί Γαλατες που  κρατάνε αυτό που ξεκίνησε χρόνια πριν  και επειδή και εγώ είμαι ένας τρελός μικρός Γαλάτης θα τους υποστηρίζω μια ζωή.... ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΒΑΣΚΟΣ.
Στον τελικό του ΟΥΕΦΑ που μας έκανε πλάκα ο ΦΑΛΚΑΟ, μόλις τελείωσε το ματσάκι έκλαιγα και εγώ μαζί με τους παίκτες παράγοντες οπαδούς της ΑΘΛΕΤΙΚ....ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΑΣΚΟΝΙΑ ΡΕ ΜΟΥΤΡΑ .

ΤΕΚΙΛΑΣ


Share

You may also like

2 Αγαπημένες μου ομαδες

  1. Γιουβε ρεεεεεε
    Και τα μυαλά στα κάγκελα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αν θελεις γιουβε γραψε εσυ ρε τελειωμενε ...ουστ ρε ουστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Feature