Είσοδος στον Παράδεισο.....

Flexslider

Mualaf

" });

Motion

» » » Είσοδος στον Παράδεισο.....


Είναι ο Άγιος Πέτρος στην πόρτα του παραδείσου και κρίνει ποιός θα συχωρεθεί να περάσει μέσα και ποιός θα πάει στην κόλαση.


Πάει ο πρώτος και των ρωτάει ο Άγιος:
- Τι έχεις κάνει στην ζωή σου;
Και του απαντά:
- Εγώ, κάτι ληστείες, κάτι απιστίες με διάφορες γυναίκες, κάτι θεόπιοτα ξενύχτια κλπ.
- Και έχεις μετανιώσει γιά όλα αυτά τώρα;
- Εεεεε... τώρα πιά ναί βέβαια.
- Καλά καλά άντε πέρνα μέσα.
Πάει ο δεύτερος:
- Εσύ  έχεις κάνει στην ζωή σου;
- Εεεε... ναα... κάτι δολοφονίες, κάτι ρουφιανιές, παντρεμένος πέντε-έξι φορές, ποτά γυναίκες, κλπ.
- Και έχεις μετανιώσει γιά όλα αυτά τώρα;
- Εεεεε... τώρα πιά ναί βέβαια.
- Καλά καλά άντε πέρνα μέσα.
Πάει και ο τρίτος:
- Τι έχεις κάνει στην ζωή σου;
- Εγώ Άγιε μου μεγάλωσα σε καθώς πρέπει οικογένεια, έγινα καλός επιστήμονας, παντρεύτηκα          αυτήν που μου πρότειναν οι γονείς μου, έγινα ένας τέλειος σύζυγος, με παιδιά και εγγόνια, δέν ήπια    ποτέ μου, δεν κάπνισα ποτέ μου....
- Καλά καλά του λέει ο Άγιος, φτάνει,φτάνει.
   Προχώρα λίγο και μετά από την κολόνα αριστερά, άνοιξε την πόρτα και κατέβα κάτω στην κόλαση.
- Μά τι λές τώρα Άγιε μου, εδώ οι άλλοι κάνανε τόσα και τους άφησες να μπούνε μέσα.
Και του λέει ο Άγιος:
- Εδώ συγχωρούμε αμαρτίες, όχι ΜΑΛΑΚΙΕΕΕΕΣ......

  

Share

You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply

Feature