Ένα V-Strom είναι και πάλι εδώ

Flexslider

Mualaf

" });

Motion

» » » Ένα V-Strom είναι και πάλι εδώ

Από την παρουσίαση του νέου V-Strom 1000 στην έκθεση της Intermot το 2012, οι πληροφορίες για το μοντέλο βγαίνουν στη δημοσιότητα με το σταγονόμετρο. 

Τώρα ήρθε η σειρά για κάτι περισσότερο από γενικές φωτογραφίες και εικασίες με πληρέστερα τεχνικά χαρακτηριστικά και αναλυτικότερες εικόνες. 

Ο κινητήρας θα έχει 1.037 κ.εκ. και φυσικά είναι δικύλινδρος V-90°. Παράγει 99 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 10,5 kgm ροπής στις 4.000 σαλ. Έχει τοποθετηθεί σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (traction control) για πρώτη φορά σε μοτοσυκλέτα της Suzuki στην κατηγορία και φυσικά το ABS περιλαμβάνεται στο πακέτο.

Ο κινητήρας είναι ο γνωστός και αναγνωρισμένος στα μοντέλα του λίτρου της Suzuki, τα TL1000S και Suzuki TL1000R, αν και πλέον έχει μεγαλύτερη διάμετρο στα έμβολα που έφτασε τα 100mm. To όφελος είναι εμφανές στα νούμερα της ροπής, όχι όμως και στην ιπποδύναμη που είναι κρατημένη κάτω από τους 100 ίππους, όταν ο ανταγωνισμός φλερτάρει τους 150. 



Η ανανέωση είναι συνολική εντός του κινητήρα, με νέα έμβολα, κυλίνδρους, κεφαλές, νέο στρόφαλο, κομβία στροφάλου, ψυγείο και συμπλέκτη, όλα προσαρμοσμένα στη νέα εποχή. Το V-Strom έχει ήδη μια πολύ ισχυρή ώθηση από την τεράστια εμπορική επιτυχία του V-Strom 650, ωστόσο ο ανταγωνισμός στα 1000+ κ.εκ. είναι πλέον πολύ σκληρός.

Αν και ξεκίνησε την καριέρα του κινώντας μοτοσυκλέτες Superbike που αποδίδουν κυρίως σε ψηλές στροφές, ο κινητήρας τώρα έχει μεταφέρει τη δύναμη και τη ροπή σε πολύ χαμηλότερες περιοχές στροφών, ώστε να ταιριάξει στο νέο χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας. 


Εκεί που σκοπεύει να χτυπήσει το συναγωνισμό είναι η κατανάλωση που δηλώνεται στα μόλις 4,1 λίτρα για 100 χιλιόμετρα, προσδίδοντας αυτονομία 480 χιλιομέτρων από το χωρητικότητας 20 λίτρων ρεζερβουάρ. 

Αν και ογκώδης η μοτοσυκλέτα -ως οφείλει στην κατηγορία των «μαστόδοντων»-, το βάρος της έχει κρατηθεί σχετικά χαμηλά, στα 226 κιλά. Είναι πλέον ελαφρύτερη κατά 8 κιλά από το προηγούμενο Suzuki V-Strom 1000, παρά την ενσωμάτωση επιπλέον συστημάτων στο νέο μοντέλο. Ακτινικές δαγκάνες έχουν τοποθετηθεί στα δισκόφρενα εμπρός και ο τροχός είναι πλέον 19″ με τον πίσω να παραμένει στους 17″.
 Το πιο δυνατό χαρτί πάντως για την πορεία του Suzuki V-Strom 1000 του 2014 και την επαν-ένταξή του στην αγορά, θα είναι η τιμή του. Αν και δεν έχει ανακοινωθεί η τιμή του στην Ελλάδα, στην Μ. Βρετανία έχει οριστεί ότι θα κοστίζει 11.850 ευρώ, αρκετά χαμηλότερα από τον ανταγωνισμό.

Share

You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply

Feature