Νέα εποχή στις μπαταρίες από τη Volvo

Flexslider

Mualaf

" });

Motion

» » » » Νέα εποχή στις μπαταρίες από τη Volvo


Οι συσσωρευτές που εξελίσσει θα έχουν πάχος λίγα χιλιοστά

Αναζητώντας τρόπους για την ενεργειακή αποταμίευση των ηλεκτροκίνητων και υβριδικών αυτοκινήτων, η Volvo εξελίσσει μια νέα δομική ύλη.


Η χρήση ανθρακονημάτων, συσσωρευτών νανοτεχνολογίας και υπερ-πυκνωτών πολύ υψηλής χωρητικότητας, θα μας κάνει στο εγγύς μέλλον να βλέπουμε με διαφορετικό μάτι τις μπαταρίες των αυτοκινήτων. Κι αυτό γιατί θα είναι τελείως διαφορετικές από αυτό που ξέρουμε μέχρι σήμερα.

Σε ένα όχι πολύ μακρινό μέλλον, πολλά από τα body panels των αυτοκινήτων θα μπορούν να εξυπηρετούν στην ουσία τις ανάγκες του οχήματος για ρεύμα-αποθήκευση και χρήση.

Μια τέτοια εφαρμογή θα μας φέρει κοντά σε δυνητική μείωση του συνολικού βάρους ενός αυτοκινήτου, με παράλληλα οφέλη και στους τομείς της χωροταξίας σε ό,τι έχει να κάνει τόσο με τα μηχανικά μέρη, όσο και κατ’ επέκταση με το χώρο που διατίθεται για τους επιβάτες.

Ο υπό εξέλιξη νέος τύπος συσσωρευτή, μπορεί να φιλοξενηθεί κάτω από μια επιφάνεια που αποτελείται από στρώσεις ανθρακονημάτων και πολυμερούς ρητίνης, το πάχος της οποίας περιορίζεται σε λίγα χιλιοστά.

Η ικανότητα διαμόρφωσης της επιφάνειας αυτής είναι το πλέον ενδιαφέρον κομμάτι της εφαρμογής, αφού παρέχει τη δυνατότητα της μορφοποίησης ανάλογα με τι εκάστοτε ανάγκες.

Όπως φαίνεται και στη σχετική φωτογραφία, το νέο αυτό υλικό μπορεί να πάρει τη μορφή κάποιας εκ των θυρών του αυτοκινήτου- εν προκειμένω την πόρτας του χώρου των αποσκευών.

Η νέα τεχνολογία συσσωρευτών δοκιμάζεται ήδη με επιτυχία σε μοντέλα δοκιμών της Volvo. Έχοντας αντικαταστήσει αρχικά μόλις δύο επιφάνειες, μία στη θύρα του χώρου αποσκευών και άλλη μία στο χώρο του κινητήρα, η ενέργεια που παρέχεται υπερκαλύπτει αυτήν που θα πρόσφερε ένας παραδοσιακός συσσωρευτής, με ταυτόχρονη μείωση του βάρους κατά 50%.




Share

You may also like

Δεν υπάρχουν σχόλια

Leave a Reply

Feature